onsdag 1. desember 2010

Hokay, so here's the deal.






(klikk for brackets)







Lag (de som er streket gjennom er tatt):
Elf
High Elf
Wood Elf
Dark Elf
Chaos
Nurgle
Undead
Khemri
Necromantic
Goblin
Halfling
Ork
Human
Norse
Amazon
Skaven
Dwarf
Ogre
Vampire
Lizardmen

tirsdag 30. november 2010

WHAT IS THIS?


SO MANY CHANGES OF PLANS!

BULBASAUR (en analogi for hamburgerbowl) IS EVOLVING?!





(Prøv å muse over bildet, homo)



















Så yeah, vi kjører max tournament med en gang /UNKNOWN ENTITY/ har lagd lag, feern!

Har gjort klar bracketene og alt mogleg.

lørdag 27. november 2010

THE TEAMS


Da er alle lagene inne. Du tenkte kanskje at turneringa begynner med en gang, men der tar du feil.
Bruk uka til å øve, så vi kommer oss på et litt jevnere nivå. Far vel, frender.


Her er altså lagene. 
Klikk på det øverste bildet for å se et 3d-portrett av laget
Klikk på det nederste team roster, rerolls og sånn.




Lag (de som er streket gjennom er tatt):
Elf
High Elf
Wood Elf
Dark Elf
Chaos
Nurgle
Undead
Khemri
Necromantic
Goblin
Halfling
Ork
Human
Norse
Amazon
Skaven
Dwarf
Ogre
Vampire
Lizardmen

fredag 26. november 2010

Hamburgerbowl 1 iverksettes ASAP


STRAALENDE NYHETER: TORSTEINS KVEITEEMPORIUM SPONSER TURNERINGEN!
BURGER TIL VINNEREN!


Da har den store dagen kommet. Hamburgerbowl 1 er praktisk talt i gang.



Trykk på bildet over for å få en komplett oversikt over turneringen.


Når alle fire stadiene er over blir det en finale mellom de to med flest seiere.


FØRSTE STADIET ER Å SUBMITTE ET LAG TIL MEG.


Gi meg Coach-navnet dere bruker i Blood Bowl Multiplayer og navnet på laget så jeg kan sjekke det ut og poste det her.
Meld laget inn i Auld World ligaen i blood bowl, hvis dere har problemer med å få til dette, ta kontakt med meg eller Sven.

Det er også ganske viktig at dere ikke spiller random games med dette laget.

PLEASE NOTE: Jeg aksepterer bare ett lag av hver rase.
FIRST COME, FIRST SERVE!

GET-R-DONE