lørdag 27. november 2010

THE TEAMS


Da er alle lagene inne. Du tenkte kanskje at turneringa begynner med en gang, men der tar du feil.
Bruk uka til å øve, så vi kommer oss på et litt jevnere nivå. Far vel, frender.


Her er altså lagene. 
Klikk på det øverste bildet for å se et 3d-portrett av laget
Klikk på det nederste team roster, rerolls og sånn.




Lag (de som er streket gjennom er tatt):
Elf
High Elf
Wood Elf
Dark Elf
Chaos
Nurgle
Undead
Khemri
Necromantic
Goblin
Halfling
Ork
Human
Norse
Amazon
Skaven
Dwarf
Ogre
Vampire
Lizardmen

1 kommentar: