Da er alle lagene inne. Du tenkte kanskje at turneringa begynner med en gang, men der tar du feil.
Bruk uka til å øve, så vi kommer oss på et litt jevnere nivå. Far vel, frender.
Her er altså lagene.
Klikk på det øverste bildet for å se et 3d-portrett av laget
Klikk på det nederste team roster, rerolls og sånn.
Lag (de som er streket gjennom er tatt):
High Elf
Wood Elf
Dark Elf
Nurgle
Khemri
Necromantic
Goblin
Halfling
Ork
Human
Amazon
Dwarf
Ogre
Vampire
Heia!
SvarSlett