fredag 26. november 2010

Hamburgerbowl 1 iverksettes ASAP


STRAALENDE NYHETER: TORSTEINS KVEITEEMPORIUM SPONSER TURNERINGEN!
BURGER TIL VINNEREN!


Da har den store dagen kommet. Hamburgerbowl 1 er praktisk talt i gang.



Trykk på bildet over for å få en komplett oversikt over turneringen.


Når alle fire stadiene er over blir det en finale mellom de to med flest seiere.


FØRSTE STADIET ER Å SUBMITTE ET LAG TIL MEG.


Gi meg Coach-navnet dere bruker i Blood Bowl Multiplayer og navnet på laget så jeg kan sjekke det ut og poste det her.
Meld laget inn i Auld World ligaen i blood bowl, hvis dere har problemer med å få til dette, ta kontakt med meg eller Sven.

Det er også ganske viktig at dere ikke spiller random games med dette laget.

PLEASE NOTE: Jeg aksepterer bare ett lag av hver rase.
FIRST COME, FIRST SERVE!

GET-R-DONE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar